poniedziałek, 30 stycznia 2017

Jak naprawić dziurawe ubranie ?



Witajcie ! Minął ponad tydzień od ostatniego posta.Czas na kolejną inspiracje !
GOTOWI ?

Dziś DIY na naprawę dziurawych ubrań!
Bądź EKO nie wyrzucaj - wykorzystaj 

CO MNIE ZAINSPIROWAŁO ?
Jak widać za oknem zima a w niektórych miastach między innymi w moim ulice, chodniki są całe przykryte lodem. Szłam na autobus i niestety się poślizgnęłam ! 
Zdenerwowałam się w tamtej chwili, ponieważ miałam na sobie nowe spodnie- ubrane pierwszy raz !
A na kolanie pojawiła się dziura.
Szkoda mi było wyrzucać te spodnie do kosza i wtedy wpadłam na pomysł jak samemu przerobić spodnie! 
OPCJA 1 - Na lato

( Jeśli chodzi o spodnie ) - zetnij je i zrób sobie stylowe krótkie spodenki, do dekoracji możesz użyć czego tylko zapragniesz i je według uznania przyozdobić 

(Jeśli chodzi o koszulkę ) ten sam sposób jest na zimę ! 


OPCJA 2 - Na zimę

Tutaj sposób na każdą dziurawą część garderoby jest taki sam. 
Mianowicie naszywki !!
Aktualnie bardzo modne są naszywki - na wszystkim - tu nie ma ograniczeń - chyba, że twoja wizja artystyczna!

Naszywki aktualnie znajdują się w wielu sklepach odzieżowych - ale nadal największy wybór masz w pasmanterii.

Musisz się tam udać, wybrać naszywki - układając w głowie kompozycje.
Ja przy moich spodniach trzymałam się kobiecych gadżetów. - szminki, obcasów, diamentu, ust itp.
Wróciłam do domu - ułożyłam kompozycje na spodniach ( pamiętając o najważniejszym ) - zakryciu dziury rzecz jasna i zaprasowałam je bez pary żelazkiem. Moje spodnie wyglądają jak nowe, uwierz mi, że jak wykonasz to samo na swojej bluzce, koszulce, spodniach , kurtce  wspaniały efekt masz gwarantowany !


Powodzenia ! 
Pamiętaj, że efekty twojej pracy zależą od ciebie ,
gotową część garderoby sfotografuj i wrzuć zdjęcia do komentarza 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz