niedziela, 8 stycznia 2017

Na początek chciałabym Ci podziękować, że jesteś!

Jeśli czytasz ten post to daj mi znać!


Dlaczego właściwie założyłam bloga ?
Od dłuższego czasu chciałam zrobić krok na przód w moim samorozwoju.
Chciałam zrobić coś dla siebie ale równocześnie dla Ciebie. Na tym blogu dostaniecie kawałek mnie. Uważam, że warto dzielić się z ludźmi pozytywną energią. Jest to blog, na którym będzie więcej tekstu, niż zdjęć. Tym blogiem chcę Was motywować do działania i udowodnić Wam, że każdy jest w stanie osiągnąć sukces - swój osobisty sukces.

Znajdą się tu również sposoby na zrobienie czegoś, co sprawi radość nam lub naszym bliskim, DIY, historie z życia wzięte, sprawdzone sposoby, patenty na coś,. 

Nie umiem, nie potrafię dokładnie sprecyzować kierunku w jakim biegnie ten blog - NASZ blog.
Sama szukam tego co chcę robić w życiu dlatego też mam nadzieję że dzięki temu uda mi się to odnaleźć. 
Jest to nasz blog bo ja sama nic nie zdziałam, jesteście potrzebni WY czytelnicy! 
Więc podsumowując  

ZAPRASZAM!!! Będzie się działo.

08.01.2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz