sobota, 14 stycznia 2017

Samorealizacja

Jest to pierwszy tego rodzaju post na moim blogu, nie tak jak do tej poty DIY ale coś mojego coś w 100% od mnie płynące z serca.

Pewnie wielu z Was ma takie małe własne marzenie zrobić coś nowego.
Założyć kanał na yt, założyć bloga, zrobić własną markę, takich rzeczy może być nieskończenie wiele , ale boimy się krytyki.
Boimy się odrzucenia.
Ważniejsze dla nas od własnego szczęścia i realizowania marzeń są opinie innych.
Przestajemy patrzeć na to co daje nam radość.

Ja sama mam z tym problem,
wiele rzeczy chciałabym osiągnąć, ale nie spróbuje bo boję się krytyki

Powiedzmy sobie wreszcie raz a dobrze STOP
stop z ograniczeniami!
Zacznijmy żyć w 100%
Dążmy do samorealizacji.
To my sami tworzymy sobie sztuczne ograniczenia.
Nikt nie powiedział, że będzie łatwo, ale pomyśl ile możesz osiągnąć gdy zrealizujesz swój cel.
A teraz pomyśl ile stracisz, jeśli nadal będziesz się przejmować opinią innych.

Warto?


Samorealizacja jest bardzo ważną rzeczą dla każdego człowieka.
Masz jedno życie.
Wykorzystaj je w 100%
Dasz radę !
Uwierz mi 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz